|
Реферати, шкільні твори, конспекти, білети, к/р та іншеГоловна
Сучасні
дослідження читацької діяльності старшокласників показали, що потреба в
читанні творів сучасних авторів є основною, визначальною, а щодо
української класичної літератури — зростає від класу до класу, але
вимагає стимулювання. Згідно з програмою, потреба в читанні художніх
творів у десятикласників формується саме на матеріалі класичної
літератури. Суперечливість у сприйнятті таких творів впливає на
формування потреби в спілкуванні з мистецтвом слова. З одного боку,
досконалість форми створює необмежені можливості для розвитку високого
рівня естетичного сприйняття, з іншого — часова віддаленість подій,
незвичність лексичної, граматичної побудови мови творів, що вивчаються,
утруднюють їх розуміння учнями. З цієї точки зору важливо організувати
прийняття авторської позиції, засвоєння її через власний життєвий досвід
і перенесення уявлен
...
Читати далі »
|
Мета: поглибити поняття про новелу, удосконалювати навички
учнів аналізувати прозові твори малих жанрів, усвідомити ідею творів,
виховувати в учнів доброту, уміння співчувати та співпереживати,
вдячність письменнику за його чудові твори. Тип уроку: засвоєння нових знань Обладнання: портрет письменника, його твори. Хід уроку І Мотивація навчання Оголошення теми, мети та завдань уроку Клас поділений на групи: І група - працювала над спостереж
...
Читати далі »
|
Мета: зацікавити учнів творчістю Л. Глібова; удосконалити
навички виразного читання, уміння перевтілюватися в образи байок;
сприяти розвитку компетентності; виховувати інтерес до влучного
художнього слова, уміння розуміти його прихований зміст. Тип уроку: урок-гра. Обладнання: портрет Л. Глібова, збірка байок Л. Глібова, ілюстрації до творів байкаря. Словник: бліцтурнір - бліц (блискавка, короткочасність), турнір (змагання). Хід уроку І Вступне слово вчителя. Дві команди - "Веселка", "Промінь". Першою поч
...
Читати далі »
|
Мета: - познайомити старшокласників із поемою Шевченка „Катерина”, в якій піднято проблеми покриток і материнства, - показати трагізм долі покритки у 19 сторіччі. Засобом виразного читання справити потужне емоційно-естетичне враження, - допомогти осмислити й чуттєво осягнути такі поняття, як дівоча
честь, відповідальність за материнство і батьківство, застерегти учнів
від повторення аналогічних помилок, - виховати естетичні почуття, прищепити любов до матері, повагу до жінки, шанобливе ставлення до коханої, - закріпити вивчене про образ-персонаж у ліро-епічному творі.
...
Читати далі »
|
Програма пропонує навчитися писати твори таких жанрів:
—твір-опис місцевості (на основі особистих спостережень і вражень);
—твір-опис пам’яток історії та культури (на основі особистих спостережень і вражень);
—твір-роздум на морально-етичні та суспільні теми (у публіцистичному стилі);
—твір-оповідання на основі почутого;
—повідомлення на теми про мову, що вимагають зіставлення й узагальнення матеріалу (в науковому стилі).
Обсяг твору у 8—9 класах: 2—2,5 сторінки у класах з українсь
...
Читати далі »
|
Письменник — громадянин, великий гуманіст і правдолюбець Михайло
Коцюбинський — подарував нашому народові неоціненну художню спадщину —
сповнені світлих ідей, мистецьки неперевершені твори. Читаючи сторінки
незабутнього творця краси і добра, мислителя, шукача правди, ми
схиляємося перед його громадською мужністю і щедрістю серця, що
розкриваються для людського горя, «як квіта для роси».
Незабутні дні, проведені серед смерекових лісів і гомінливих річок
Гуцульщини, спонукають письменника створити прекрасну пісню про кохання —
повість «Тіні забутих предків». Ця перлина української літератури
пропонує заглибитись у чарівний світ величезної й таємничої природи
Карпат, допомагає збагнути своєрідний характер гуцулів — цього
оригінального народу з багатою фантазією, що створив безліч прекрасних
...
Читати далі »
|
|
|
|