Мета: зацікавити учнів творчістю Л. Глібова; удосконалити
навички виразного читання, уміння перевтілюватися в образи байок;
сприяти розвитку компетентності; виховувати інтерес до влучного
художнього слова, уміння розуміти його прихований зміст. Тип уроку: урок-гра. Обладнання: портрет Л. Глібова, збірка байок Л. Глібова, ілюстрації до творів байкаря. Словник: бліцтурнір - бліц (блискавка, короткочасність), турнір (змагання). Хід уроку І Вступне слово вчителя. Дві команди - "Веселка", "Промінь". Першою починає гру команда за жеребкуванням. Привітання команд. "Веселка". Команда наша бойова.Ми знаємо свої права.А щоб за вчинки не було огидно, Зустрінемо й поразку, й перемогу гідно."Промінь". Суперників ми поважаємо, Ігри чесної бажаємо.Міцні знання нам допоможуть.Хай найсильніші переможуть.ІІ Бліцтурнір капітанів Дати відповіді на запитання. - - хто такий байкар?
- - Що називається байкою?
- - Якою мовою пишуть байки?
- - Коли з явилися байки?
- - Що таке алегорія?
ІІІ Конкурс "Біографи" - - Де і коли народився Л. Глібов?
- - Яку освіту здобув Глібов?
- - Коли вийшла І збірка поета?
- - Ким працював Л. Глібов після закінчення ліцею?
- - Який творчий доробок Глібова?
- - Хто з українських композиторів поклав вірші Л. Глібова на музику?
ІV Конкурс читців. "Щука", " Лисиця-жалібниця" V Конкурс "Інсценування" І команда - "Вовк і кіт" ІІ команда - "Муха і бджола" VІ Конкурс ілюстраторів. (коментування ілюстрацій) VІІ Конкурс знавців народної творчості. Назвати прислів'я з байок Л. Глібова. (
"як муху задавлю", "як не мудруй, а правди ніде діти, кінців не можна
поховать", " що, братику, посіяв, те й пожнеш", " а все-таки, катюзі, як
кажуть, буде по заслузі", "усе народ, як бачите, такий, добрячий та
плохий", "а віз і нині там".) VІІІ Підведення підсумків. ІХ Гра "Мікрофон" Поки
журі підбиває результати конкурсу, проводиться гра "Мікрофон" з
вболівальниками. Діти відповідають на запитання "Який конкурс сподобався
найбільше і чому?", "Чого вчать байки Л. Глібова?" Х Узагальнення. - Чи збагатили ви свої знання про творчість Л. Глібова? ХІ Домашнє завдання. Підготувати невеликий твір-розповідь від імені дійової особи улюбленої байки.
|